Irriterad

Vissa dagar är jag irriterad.
På vad?
Jag vet inte!
Ibland känns det som om vissa dagar bara ÄR irriterande.
Måndagar är kanske specifika.

Idag pratade jag i telefon,
personen var dålig för att jag inte hjälpt till.
Hade personen frågat om hjälp....
Nej!
Vi är inne på kapitlet;
Ulrika - Tankeläserskan

Härom måndagen,
för någon vecka sedan,
hände samma sak.
Pratade med en person,
som varit borta.
- Men varför sade du inte att du skulle vara borta?
- Men jag är ju alltid borta denna vecka varje år,
det har jag gjort i 20 år!
Ok.......sen hade det inget med att göra,
att personen var en ny bekantskap för mig.

Känner att jag är irriterad på personer som tror att jag är tankläsare.
Hur dementerar man "jag är inte tankeläsare" för omvärlden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0