Avslutning

Så var det dags att göra en avslutning på Innan-projektet.
Innan vi for gick jag till dottern som fönade en frisyr på mig.
Det tog en timme,
men det höll i fyra dagar!

Före

   
Efter
  

Åsså jag och min frissa



Vi åkte tåg till Umeå,
jisses vad snabbt det går!

Vi landade på Östra och
traskade till Håkan Björk
som har ett socialt företag.
Han driver ett hotell,
i gamla fängelset.
Vilken härlig,
engagerad man!
"Pengar driver inte människor,
det gör motivation och engagemang!"




Sen shoppade jag och Sarinda en stund.



Och detta var det mest fascinerande,
ett rivningshus mitt i city!





Sen var det trerättersmiddag på Rex,
hur gott som helst!



Här laggade kameran med blixten.

Middagen var otroligt fin och
vi var övermätta och stinna när vi tog tåget hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0