På språng

Nya skor och massor av gående i Stockholm kan göra fötterna mer eller mindre glada. I mitt fall har det varit både och. Har i alla fall haft riktigt bra dagar med mitt jobb på studiebesök.Där både Stigge och Jörgen från OCN har drillat och lotsat oss runt i kvalitetssäkringens berömda värld. När vi sen kom upp till Rekryteringsprogrammet och träffade Magnus Axell då log jag under den timmen han pratade. När han satte igång kunde jag jämföra mig med honom och konstaterade att jag är relativt lugn och harmonisk. Ingen shopping men långa promenader och massor med god mat och mycket skratt kan också var ångesthävande. När det sen visade sig att både EQF-dagen och att jag fick åka bil med en labb, då var allt i harmoni. Hann med att träffa bästaste, goda vänner innan jag landat hos min far och hans vän.
Livet leker och harmonin flödar. Kanske jag ska vara på språng jämt för att hitta harmoni,
eller är det ett flyktbeteende!
Fortsättning följer..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0