Hur svårt.........



Nu har min dotter färgat håret på mig.
Och idag tyckte jag att jag såg hyfsad ut i håret och
tänkte då;
jag tar ett foto och lägger ut på min blogg <3
Hur svårt kan det vara att få till en bild, egentligen?
När jag ser dottern så kan hon knäppa i alla lägen och
det ser bra ut.
Tänkte att jag tar bilderna i hennes rum,
så blir det piece av kaka.....
Faktum är att jag tänkte inte på att det har med objektet att göra också...
miss av mig, skulle kanske har bytt objekt.....

Själv fick jag tre hyfsade kort att lägga ut:

Det första från ett håll.....



Nu ska du veta att detta är TRE av kanske TRETTIOTRE.
Jag har tagit
grodperspektiv,
fetperspektiv,
drog-öga-perspektivet,
to much blixt i spegel-perspektiv,
för långt i från,
fulaste-perspektivet.
MEN
som nummer tre,
så kommer min favvoposé,
ska nog anamma den jämt.....
och sen kan jag bara säga:
Hur svårt kan det vara att få den bästa posén?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Från andra sidan ok......




 nummero tre!!!!!!!!!!
Ser här färgen bra och så bytte jag perspektiv,
från Emmys rum till hallen = ett vinnarkoncept


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0