Lördagen den 26 mars

När klockan ringde klockan 6 i morse
hade jag ont i magen.
Jag hade en sur apelsin som torkade ihop i galltrakten.
Lite fil i magen och sen iväg till Friskis för Spin Of Hope
Att cykla klockan 7 på morgonen är ok för mig
Jättkul att var med i detta.
Tänk att det finns så mång härlig frivilliga i denna
ideela förening;
Friski och Svettis, Örnsköldsvik!
Jag har pratade med folk, fikade, kollade gymmet, bar 3 veckors bäbis.
Medan min man pustade fönster hemma.
Kärlek <3
Sen rensade vi "förrådet" och jag putsade resten av fönstrena.
Flyttade soffa till sonen och
middag med 1 månades bäbis.



och en fantastisk middag med fläskytterfilé och hasselbackspotatis och
just nu det gooooodaste vinet
och en bäbis i famnen som sov som en stock!

 

Nu väntar Körslaget och Earth Hour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0