Studentfirande

Då var den ljusnande framtiden vår.........
i år igen!

För mig blir det bara värre och värre,
jag konstant vill gråta för jag blir så rörd.
Fattar inte hur jag ska klara nästa år,
när min lilla dotter går ut.

I alla fall koncentreade vi oss på lunchen med att kolla in Olivers
(Emmys pojkvän)
studentfirande från Baggium.

I cirka 27 gradersvärme kollade vi in när de kom ut på Sliperiet.



Det var jag, Decibell, mor Märta och Emmy;
alltså tre generationer!

 

Åsså kom de ut, tror att de var typ 14 pers...
men fint var det o sjöng städat, gjorde de.

 

Och Oliver var lite varm. 
Här med och utan kavaj.
Så stilig!

  

Sen kom de farande på stan på traktorsläpet.

  

Emmys kompis Amanda
hade en egen hälsning från Babyproffsen där hon jobbar,
riktigt gulligt.....och jag blev rörd!



Inte många flak i år,
men ändå smyckade och fina.



Vi tackar Annelie på Blommor o Ting som gav Decibell vatten,
så vi kunde sätta oss i Hamnparken och äta lunch.
Sen var det jobb för mig och sen vidare på nya studentfiranden.

........glömde;
Emmy skulle ju iväg på egen klassfest!

 

Hon sjöng faktiskt själv;
Hon har blommor i sitt hår!

Här är de två trötta studenterna vi for och uppvaktade,
lite lätt.....och åt lite grann....och drack,
för det var ju sååå varmt.
Innan de skulle iväg på studentavslutning på Harrys.

 

Oliver och Alexander,
den ljusnande framtiden är er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0