Första för iår

Då var året första HELA golfrunda på hemmabanan Puttom avklarad.
Trevligt sällskap, en ren tjejboll, solen sken och livet är underbart,
kan jag sammanfatta min runda.
Men som Eva från Umeå sade;
om du spelat golf på par femhålen,
då hade du varit i topp!
Jag kan ju inte vinna när jag spelar ner bollen i diket,
inte en gång utan två gånger på samma ställe.
Sen var jag "nicke nyfiken" så jag slog på bolllen,
den flög upp 1 dm och sen ner igen på samma ställe.
Det gjorde jag inte en gång utan 3 gånger på en runda.
DET kallas nybörjarfel.
Suck!
Men underbart att se Puttom igen och
min älskade bag!
På grund av att jag har ont i axeln och detoxar,
fick vagnen var med också.
Kärlek!




Bilden är tagen från hål 16 över hål 15 och längst bort på höjden är hål 17.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0