Sommarturné

Mobilen ringer precis när jag slagit upp mina gröna.
Hittar mobil, ser inget och svarar.

- Hej, gör du? undrar Carina
- Ähhh, sover... svarar jag
- NU klockan är ju nio?
- Fest i lägenhet snett under till kl 02...
- Ok, jag skjutsar dottern och sen hämtar jag dig åsså far vi.
- Var ska vi??
- Men till Gun! Vi bestämde det igår.
- Ok, uppfattade inte att det var precis idag....

En fantastisk svensk sommardag med trevligt sällskap och varmt badvatten. Vad mer kan man begära?
Fick även middag med dryck av alla sorter! Och skjuts av bästa Carina.

På stranden med Carina, Gun och Åke.

 

Granto känns nästan som utlandet.

 





Dekorativt "stenben"



Peggy och Ellen missade badet men hann till middagen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0