Den 8 juli

Så kom då hemfärdsdagen.
Tyvärr glömde jag kameran som skulle föreviga den vackra frukosten.
Vi tog oss ut till flygplatsen.
Det blev taxfree och fika.
När vi satt och fikade,
kom några killar springande.
Jag känner igen dem, sade jag.
Sen hörde vi vrålet.
Det var några asiater som också kände igen grabbarna,
som de stoppade och tog bilder på.
När vi sen kom till gaten var de där,
jag var bara tvungen att fota dem på planet.


Och ni som inte kom ihåg var ni sett dem.
Här kommer en påminnelse:



De skulle till "Sommarkrysset"
När vi sen landade upptäckte de irlänska medelålders damerna dem,
och barnen och tjejerna......
Vi såg att de var mest omringade hela tiden på Arlanda,
mest av det kvinnliga könet med kameror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0