På g?

Natten som var, var nog den första natten på länge som jag sov ordentligt,
och jag har inte tokhostat.
(samband?)
Så det blev att testa kamrat Guns Bungy Pump-stavar till jobbet,
vidare till Friskis där jag städade,
vidare till yogan,
(där jag var dagens kylskåp alla kategorier
dessutom låg jag på jordens dragningskraft,
för när jag gjorde skulderstående då föll
magen ner över halsen och halva ansiktet
och dåååå är det svårt att andas)
sen hem igen med stavarna upp för hela museébacken.
Känns som om träningen kommer till mig nu.
Så jag har bokat in spinningpass på onsdag morgon kl 07:00
och sen vattengympa på fredag morgon kl 07:00
Törs jag säga att jag är på gång eller
blir det ett bakslag?
F-n Ulrika, tänk positivt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0