Min mans inköp

Som sagt så var vi på IKEA i söndags.
Om vi säger så, var det jag som körde ner.
Efter en korv fick vi typ 40 minunter på oss att handla,
vilket vi var tre som stirrade på min man och orkade inte ens kommentera.
Medan vi kollade listor var min man mer som ett barn som följer med;
han ville inte fika, men ville ha mer korv, provsatt alla soffor.
När vi kom till barnavdelningen då sade min son resolut;
- Pappa, här kan du stanna!
I alla fall så kom vi till lampavdelningen och då blev min man tyst,
pekade och sade;
- Den där vill jag ha!
Jag stirrade och sade;
- Okey, men om vi ska ha den i vardagsrummet, då ska vi nog ha modell mindre.
Han blev tyst, gick omkring och sen kom han med stora steg och en stor kartong;
- Jag ska BARA ha den! och lastade den på vagnen.
Så nu hänger en jättelampan Maskros i vårt vardagsrum
i väntan på nya möbler som är i propotion till lampan.






Kommentarer
Postat av: Gugge

Åhh, jag bara älskar den lampan!! Vad glad att du har en man som har bra smak!! Kram

2011-01-28 @ 08:04:58
Postat av: Sveinungebba

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-07-25 @ 11:02:34
URL: http://sveinungebba.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0