Fredagsmys i Bjästabacken

För fjärde året i rad ordnade Arken Tjänstecentrum
en kväll för oss jobb-hyresgäster i Bjästabacken.
 


De bjöd på slalomkort,
äta en fantastisk gulaschsoppa som Veronica på Valles Vrå gjort,
kaffe och kaka,
lotteri,
Barnens vasalopp
även vuxna fick åka.
Och fint väder, cirka 3 minus och inge snö, och ingen vind.

  

Till och med personalen mötte oss med lotter, fika-mat-biljetter, information och ett leende.
Från vänster; Andrea, Åsa, ljusskygga Anette, Annika, Anette i ljuset, Annika

När jag nu är särbo med min sambo,
har jag blivit kombo med Katarina och Benny.



Och jag har blivit kär, förälskad i Katarinas slalomskidor.

Ser du vad snygga och underbara skidorna är!
Säger som hon som är kär i Berlinermuren; Wow!

Katarina blir glad när Anette skojsar om att skicka Anette/Bennykortet till bekant.
Anette säger att Benny ser kär ut när han tittar på Kattis.
Men jag tycker Anette ser mer glad ut i Katarina än vad Benny gör.
Samtidigt har ju Benny jätte-pupiller, efter läkarbesök.

 

Se så glad jag ser ut när jag fått jobb som den nya Michelingubben.
Skojar bara, det är två nya jobb jag börjar med den 1 april.

 

Jag ser ju jävligt sportig ut i alla fall,
när jag poserar framför slalombacken.



Mina gulliga, snälla, kärleksfulla vänner.
Eller ska jag säga särbos?






Kommentarer
Postat av: Katarina

Håller med om att det var en mysig kväll! :) Det får vi göra om!

2011-02-27 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0