Fredagen den fjärde

Vaknade och var piggare än vanligt.
Upptäckte att klockan stod på 2.33.
Tror jag somnade inom 30 sekunder igen.
Kände mig glad idag, för första gången på länge.
Och det är ju konstigt när klockan är 06:15 och
jag sitter i en kall bil.
Väl inne på badhuset fick jag krypa in i duschen och
vidare in i bastun.
Där satt vi ett gäng tantor och pratade om fötter.
Sen ner i 34 gradigt vatten för att utöva vattengympa
med proffsiga Linnea som IF Öka ledare.
Tillbaka till bastun.
Gick och packade ihop på jobbet.
Jag och snygg-Eva vandrade till UH.
Där åt vi en hotellfrukost länge.
Tog bussen hem och gick en långpromenad med hunden.
Kröp sen ner under filten och
sov i 1,5 timmar!
Fick hinka i mig kaffe för att hålla motivationen uppe
till att hålla mig vaken.
Jobbade én stund genom att ringa och svara på mail.
Ut med hunden igen.
Ikväll väntar Olearys med två väninnor och middag.
Känns som en bra fredag.
En fredag att vara glad åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0