Vår i min hemstad

På vårpromenad så hittade vi detta 8-kantiga nybygge.
Det skulle inte finnas någon värme i huset (?).
Det skulle värmas upp av människorna som bor där......???
Hur många sätt att värma upp ett hus far igenom din hjärna nu?



Äntligen ville kattorna komma mig riktigt nära!
Kan det bero på att inte min hund var med?

  

Min kära far försökte hitta sin posé!



Vibeke hittade sin!



Efter en fantastisk påskdagsmiddag,
bar det iväg till hamnen i Västerås.
Fantastiskt sommarväder trots att det BARA var i slutet av april!



  

Västmanlands landskapsblomma; misteln.
Nej, det är inte kråkbon!



Så bar det av till den nya, fina kajen i Västerås.
Riktig utomlandskänsla!

  

  



Min far och jag..... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0