Söndag

Vilodag!
Längtar så att få spela golf att jag satt uppe inatt för att se proffsen spela i USMasters. Jag vill så det värker och jag saknar faktiskt att vara ute så mycket som man är när vi spelar golf. Jag saknar att fokusera. Saknar att jag går ner i varv, här och nu, sällsskapet, värmen, tävlingsmomentet, omgivningen, att bara vara. Det enda som är tråkigt är att jag inte får tillräckligt med motion. Det blir nog styrketräning på Friskis hela sommaren. Hoppas jag orkar hålla det också. Men när jag har semester så har jag. Idag har vi tittat på olika banor som är öppnade i Sverige. Synd bara att vi inte bokat in resa till golfvärmen i vår. Vi har ju åkt tre vårar förut. Men nu är det inte bokat i vår. När Carina och jag ska boka nästa år, då blir det snabbt, varmt och tidig golfvår, får jag hoppas.
Undra om jag ska se upplösningen på US i natt. Det kan vara värt att vara trött i morgonkväll. Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0