Mythbusters

Innan jag började arbeta i ett EU-projekt
då hade jag hört att det är långa utlandsresor,
långa middagar och lite att göra.
Jag hoppade på för att testa myten och
jag kan säga BUSTED med stora bokstäver.
För att skildra det så har jag några bildbevis.

Bildbevis ETT:
Ha alltid med dig EU-flaggan när du representerar projektet



Gissa om folk tittade på mig när jag kom med denna på ryggen igår.
Tycker själv att jag är snygg.
 
Bildbevis TVÅ:



Här står jag med nybakad äppelkaka och EU-flaggan i väskan,
inför vårt seminarie med 20 deltagare som skulle få veta allt om
"Grundläggande anställningsbarhet" dess definition och instrument.

Vi jobbar järnet för att vi ska göra rätt för oss i alla lägen
och jobba tillbaka pengar från EU.
Och vi producerar massor för dem som står långt från arbetsmarknaden
i vårt länsprojekt via ESF
"Kvalitetslab i mellersta Norrland"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0