Bryta mönster 2

På tal om att bryta mönster:
I natt har jag och min man bytt "sida i sängen". Vi är wild and crazy genom att bryta en sådant invant mönster eller vana om du vill. Måste säga att jag tyckte det funkade bra, fast min man var skeptisk innan.
Vågar du kliva UR sängen på fel sida, kant i morgon bitti?
 
Idag har jag också målat "innefrån" det vill säga inte bestämma vad motivet ska bli. När jag fick uppgiften att måla nutid, dåtid och framtid, så blev det inte alls som jag tänkt. När jag sen ser på alstret så ser jag tydligt att mitt liv inte är linjärt, det går i cirklar....................wow, läskigt, utvecklande.
Jag såg något nytt, jag bröt ett mönster, jag använde en ny teknik; vedicart.
Törs du visualisera ditt liv?

I några terminer provade jag ashtang-yoga, men det passade inte riktigt. Nu tror jag att jag har hittat hem till yogan igen genom viryayogan. Jag provade något nytt, bröt ett mönster och vann?!?!
Vilken ny må-bra-form törs du testa?

Personligutveckling är väl också ett sätt att bryta mönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0