Mål i livet

Några milstolpar har jag i livet:
  1. Jag vill prova på att vara bartender i en riktig bar.
  2. Jag vill lära av vägledar-gurun Vance Peave
  3. Jag vill bli sminkad och sen vara "modell" för en dag
  4. Jag vill se Jesus-statyn i Rio
  1. Jag har fått prova på att stå i baren när jag hälsade på min bartender till kusin. En upplevelse där jag upptäckte att jag inte hörde något, det är svårt att se vem som är på tur, stressigt och alldeles, alldeles underbart.
  2. Jag fick gå på kurs med gurun i tre dagar i Sundsvall, för kanske tio år sedan. Första dagen var jag hänförd och stum. Andra dagen vågade jag svara på frågor. Tredje dagen vågade jag prata med honom. Han var alldeles underbar och han hade humor. Tur hade jag också, för typ året efter dog han; Gurun som lyst på syv-himlen länge.
  3. Idag har jag blivit sminkad av en MakeUpArtist och sen har en proffsfotograf instruerat mig och dottern i alla möjliga poser, blickar och miner. Mitt ego och fåfänga har fått sitt för livet!
  4. Ett mål kvar, även om jag har sett kopian i Lissabon. Sen vet jag inte längre om jag törs åka dit. Men det finns två saker som hindrar människan; är jag lat eller rädd?
Dags att fylla på mål-tids-listan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0