Ödets ironi

I förrgår lade internet av i vår lägenhet. Inte bra! Vår it-support hittade liksom inget fel. Igår upptäckte vi att det är fel på herr router. Då kommer jag på att jag ska ha ett granskningsseminarium i skolan nu på morgonen. Min man, problemlösaren, ser till att det fixas fram en 15 meter lång nätverkskabel som går från uttag till dator. Väl ute på internet går jag in på programmets hemsida, in på Adobe och upptäcker att DERAS server inte funkar. Läraren avblåser allt och vi får skicka kommentarer per epost till varandra.

Vad har jag lärt mig idag?
Jo:
- tekniken är bra när den fungerar
- allting går att lösa
- min man är glad och lycklig när han kör skoter

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0