Måsten........

Ensam hemma. Vad ska jag då hitta på; plocka ögonbryn eller städa klädkammaren?
Alltså lika med pest eller kolera.
Då ringer en liten klocka i mitt huvudet och jag hör Katarina säga:
- Du MÅSTE lyssna på sommarprataren Pär Johansson från den 29 juni!
Sagt och gjort, på med datorn och in i klädkammaren.
Under den 1,5 timmen Pär har pratat, har jag städat, skrattat, fått tårar i ögonen, dansat och sjungit.
Förenat nytta med nöje. Hur kul kan egentligen städning bli?
Tack vännen för tipset, nu delar jag med mig vidare till dig som läser;
- Du MÅSTE lyssna på;
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2071&grupp=11735
Kanske någon kan tipsa om VAD jag ska lyssna på för att ögonbrynspocklingen ska bli av.

Kommentarer
Postat av: lena

Man får lyssna på Pär nu under sem. då. Tack för tipset!

Jag tyckte Bindefelt idag var rätt bra med.

Du, strömmingen jäser...

kram Lena

2010-07-09 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0