Min födelsedag 2017

Min födelsedag började redan den 7 juni
Jag vet att det är Vibekes dag,
men det kändes ok att fira den dagen, 
kändes som vi firade henne också 
 
Mina kära barn och svärson kom på middag
 
På min riktiga dag kom kära kollega Liselott med rosor
- Tyckte färgen passar dig!
Det var riktigt mysigt att åka tåget hem 
med rosor vid mina fötter. 
Innan hemresan hade dessa prytt vårt fikabord i personalrummet.
De stod där tillsammans med kakorna jag bjöd på.
 
 
Lyckan var magiskt stor när JAG lyckades skaffa biljetter till min idol Katy Perry
Erfori!
 
Det blev inte sämre av att en hyresvärd skickade meddelande om att den som var först att ringa,
skulle få ta hennes lägenhet i Umeå. 
2 min efter jag fått mailet,
ringde jag.
Jag ska titta på lägenheten först,
innan jag bestämmer mig,
men det känns lovande.
 
Dukat för fika på kvällen
Bordet kompletterades med en drömtårta och en kokosrulle
 
 
Mannen i mitt liv kom med blommor och choklad
Svägerskor och svågrar kom med ett underbart presentkort.
Kommer att shoppa lös på söndag, tihi!
 
 
Lite bubbel
alkoholfria Richard Juhlin är ett måste
 
 
Lindströms gav mig något som är JAG
Blev full i skratt för jag har ett par gardiner sedan hus-ägar-tiden i detta mönster.
Gardiner som jag inte kan kasta för jag älskar dem så,
kanske läge att sy om dem och matcha dessa underbara....
 
 
Vi trodde B hade blivit förvirrad när han hämtade glasögonen och råkade öppna kylen!?!?!?
Men när jag sedan öppnade kylen såg jag ett extra äggpaket...............
Haha, så underbart innehåll!
 
 
Nöjd och tacksam
lade jag trött huvudet på kudden
Glad för att jag ännu en gång fick fira en födelsedag,
och skänker en tanke till dem som slutat fylla år............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0