Sverigefinal i Volvo World

Tror jag skulle kunna skriva en hel bok om mitt äventyr med Liza och Volvo-resan.
Vi vann klubbtävlingen på 38 poäng på Puttom, på bättre handikapp.
Vi vann regionsfinalen på Veckefjärden på 43 poäng. Fast jag sovit 2,5 timmar pga missat flyg och Liza hade en ond handled.
Sverigefinalen i Kungsbacka var lyxig och mänktig med mat hotell och vår bil för helgen var en XC90.
 
Liza spelade som en gud, jag var mest nervös och ändå kom vi tvåa på 76 poäng. Tre poäng från världsfinalen i Kina till våren. MEN allt har en mening.................
 
Förhoppningsvis kommer bilder snart från vår sista tävlingsdag på  Volvo World Challenge Sverigefinal
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0