Rosa Bandet månad

Hela helgen 3-4 oktober ägnade jag till välgörenhet i form av att skänka i rosa.
Rosabandetgolf på Vecke med bästa dottern
Målet var en trevlig välgörenhetsdag och
att vi kom trea var bonus
 
 
Den fjärde oktober for jag och Lena som Veckedamer till Höglandssjön
och stödde pink charity.
Underbar dag med många priser för oss som var där.
Men som vanligt var jag nästan sist till prisbordet,
för det är nästan som jag inte ens vinner på vinst-varje-gång-lott.
Stackars underbara Gun som fick samma nummer som jag som
ALLTID vinner först.
Hon fick vinna sist med mig.
 
 
 
När sedan söndagen kom for vi på Vedic Art utställning
Oj, vilken lust till målning som kom.
Så till ateljén
Och vad blev det där,
jo, en rosabandet-inspirerad-kvinna......
 
 
psss, tavlan är inte riktigt klar och den är mer rosa IRL
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0