Temprament

Häromdagen gjorde jag en tempramentstest på facebook.
Jag skrattade och tänkte ja kanske detta är jag.
Ofta brukar tester leda mig på fel väg,
har gjort testere om vad jag ska blir när jag blir stor.
Jag har aldrig fått studie- och yrkesvägledare, 
och ändå gör jag ett bra jobb. 
Vanligtvis får jag jazzmusiker eller cirkusartist.
En gång även fotomodell,
men hallå, vad händer?
 
spontan.

Du är

spontan.

Du är en väldigt impulsiv person: en stund är du upptagen med en sak och en annan sysslar du med något annat. Även om dina tankar kan verka lite lösryckta för en del människor vet du alltid precis vad du vill. I motsats till andra gör du faktiskt vad du vill. Din spontanitet kommer från dina erfarenheter med att hantera dina egna känslor och din starka beslutsamhet. Även om du snabbt kan anpassa dig till nya situationer bör du ändå minnas avtalade träffar - du vill inte göra dina vänner besvikna, eller hur?
http://sv.what-character-are-you.com/d/sv/1539/result/9213.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0