Friskis - try it out

Så kom då kick-off-dagen
Strålande sol och kanonvärme och
JAG väljer att stänga in mig i en träningslokal
med massa Friskisar.
Suck men OJ så trevligt det blev!
Solen och glädjen fanns ju även inne <3
 
Gästledare var Johan Roth
Han blev vald till årets Friskis-ledare år 2013
Våran Gunsan blev ju vald år 2014
 
 
Båda är helt fantastiska!
 
Johan blandade liksom friskt i sina pass,
ibland var det dans och ibland var det vanliga djävla armhävningar.
Men han körde först ett jympapass, sen ett Fusion-danspass och
miss i nassen blev det ett afrikanskt danspass.
Jag var på jympan, spinning med norska intervaller,
scanning av min kropp, Fusion
middag,vara med i vinnarlaget och
sen var jag ju kvar till stängningen och
hann då med afrikanska danspasset för det var strax innan hemgång.
 
Så kul med träning!
Väntar nu bara att träningsvärken från hell ska komma över mig......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0