Allsång

Jag ser bara på Allsång på Skansen
när jag tror att jag ska se min dotter som är på plats.
annars ser jag det inte för att jag gillar inte mellansnacket.
Jag tycker det är konstlat och i otakt.
 
När Måns Z var med säger han spontant direkt:
- Vilken härlig känsla att vara tillbaka! Det är underbart!
Varpå Petra läser ur manuset:
- Måns, hur känns det att vara tillbaka på Skansen-scenen?
Det tar en millisekund av förvirring innan proffset svarar,
samtidigt som han kliar sig i huvudet,
en överslagshandling,
enligt mig:
- Det känns jättebra......
 
Och nu har jag äntligen fått medhåll av Dante Thomsen på Aftonbladet.
Läs hans inlägg på följande sida:
 
http://bloggar.aftonbladet.se/tvkoll/2015/07/zara-larsson-raddar-showen/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0