Nyårslöften januari 2015

En kul sak att längta till varje månad jag var i Västerås, Började med spinning och AiChi igen som ger mig massor med energi och glädje.
 
Ta hand om matrester jobbar på det, kallas medvetenhet. När jag nu gjorde en potion och lade i frysen, fick jag ta fram den dagen efter för att annars hade jag varit tvungen att köpa lunch. Men jag gjorde det i alla fall!

Promenera i dagsljus 15 min/dag jag missade tre dagar. Då jag valde att luncha med samma kompis två gånger och sen var det flyttstök. Kom ut men bara för en minut eller två.
 
Gå ner i vikt jobbar på detta med alkoholen och börjat tänka på VAD jag stoppar i mig och tänka måste jag äta detta nu?
 
Men detta är ju en tankeställare!
Så här ser 200 kalorier ut i Bailys! Litet innehåll med massor av kalorier. Jämfört med ett rågat fat med äpplen eller morötter.
 
200kalorier06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0