Bloggbrist

Jag måste ursäkta att jag inte skrivit varje dag.
Men jag känner att blir detta ett tvång då blir det inte kul.
 
Nu under januari har jag lite annat att stå i också.
Min mor ska flytta och behöver packningshjälp.
Jag har en son som också ska flytta,
han behöver inte så mycket packningshjälp,
men lite synkning och hjälp blir det ändå.
Min kära hund har haft livmodersinflammation gånger 2,
så vi medicinerade i december
men fick ändå operera i januari med konvalisens.
En uppsats som skrivs och
ska mitt-termins-kollas den 2 februari.
Nytt spinningpass som ska tränas in och utövas
Längre AiChi-pass som ska köras
 
Hmmm, det är mycket nu.
 
Sorry, men då blir bloggen lidande...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0