Juldagen i text!

Försöker få min man att säga åt ALLA på campingen att logga ut 30 min så jag får in bilder i bloggen.
Kan säga att han ger mig en lååååång, tyst blick
 
Innan vi for gjorde min underbara PT Marcus på Friskis ett program åt mig att träna när jag är borta. Jag fick fuska, men det har jag knappt gjort. En dag regnade det så då sköt jag på ledigdagen. Och när vi var på parkeringen i ett industriområde valde jag att bara göra uppvärmning o stretch,  tanken att  lägga mig  på en oljog parkeringsplats fanns inte.Annars har jag kört styrka en dag, Tabatablock en dag o vila tredje dagen. 
Idag hade jag puls o min man har faktiskt tränat sina axlar OFTA när jag tränat. Kontentan av detta är att han tycker att det är bra att träna  OCH. han får INTE ont när han spelar golf!
 
Juldagen började med träning i het sommarvärmen. Klockan åtta trönade jag i linne o shorts o svettades. Dusch, frukost o golf.
Lunch på parkering o sedan 9 hål till.
 
På väg hem råkade jag se att i alpbyn finns en väg upp till ett skidområde. Stefan tvärvände o vi begav oss uppåt. Nu kan jag säga, Jan Spetsare, att jag låg över Stefan för att det var brant o stup på min sida. En gigantisk utsikt var det också.
 
Väl hemma igen tog vi ut campingstolarna o njöt av sista dagen med campinglivet. I morgon på Boxingday bär det av till  Christchurch o två nätter på hotell innan hemfärd på måndag. 
 
Vill inte åka hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0