Nyårscheck 5 2014

Nyårslöften april 2014
Mina små delmål fortsätter.
  1. Yoga varje dag Funkat bra men jag har haft många spinningpass och då blir yogan lidande. Men nu har jag anmält mig till onsdagens yinyoga i höst. Yes!
  2. Välja mina krig Jag är glad när jag upptäcker att det är andra i min omgivning som tagit den rollen. Yeah!
  3. Verdic Art Målat mycket i början av månaden.
  4. En kul sak att längta till varje månad Golf med damer i till Gävle. 
  5. Hemligt mål medvetenhet
  6. Vara glad och spela golf jippi.
  7. Månaden bild en nöjd Ullis på golfresa med underbara Puttomdamer. Mycket fniss, fulprat, champagne och god mat också, förstås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0