It´s my 50th party (dag 3 av 3, 8 JUNI!)

Äntligen den stora dagen,
den 8 juni 2014 och 
jag fyller 50 år!
Konstigt, absurt men sant!
 
Jag smög upp och gick ut med hunden.
Hon fullkomligen skiter i vilken dag det är,
hon vill ju gå ut!
 
Långfrukost,
där jag bestämde tallrikar att äta på,
för IDAG är det MIN dag!
 
Vi sade adjö till Västeråsborna och 
sen blev det GOLF!
Tyvärr var det golftävling på Puttom,
så vi fick fara till Veckefjärden,
men det gör ingenting,
bara jag fick spela GOLF på MIN dag.
 
Nio hål i HETTA!
Sen drog det ihop till regn,
min man ville hem.
Men jag bestämde på MIN dag,
att vi skulle spela i regn.
Det blev fem hål i regn och 
sen sol och värme igen.
Och min man blev lite glad igen.
 
Vi for hem och bytte om.
Kan säga att det är första och troligen sista,
gången som jag har höga klackar och finklänning på Willys.
Hem och blev uppvakad av kära Marie och Spets.
Åsså kom min kära kusin Pia.
 
Vi dukade sen bordet för en 50 årings middag.
 
 
Och jag radade upp blommorna på 50års-korts-vis ;)
 
 
Sen kom våra kära barn med ett otroligt vackert fat, champagne och ballonger, 
Åhhhhh..........
 
Vi åt oxflé, kokt potatis, gräddsås och sallad,
precis vad jag BESTÄMT på MIN dag!
Lycka och glädje!
 
 
Kort från http://emmyholmbom.blogg.se/
taget av hennes Gabriel.
 
Sen blev det GB-sandwich från Clowwe och 
diskussioner om AliExpress.
 
Tyvärr fick vi inte igång golfen på ViaSat.
Men det gjorde inget.
Jag stöp i säng 
nöjd, glad, lycklig och mogen
klockan 21:30. 
 
Tack alla!
för att mina tre firarardagar blev 
BÄTTRE ÄN JAG TÄNKT MIG!
Tack alla som grattat mig på stan och 
på sociala medier!
Tack mina närmaste kollegor
som bjöd mig på lunch på Poseidon och 
uppvaktningen med dikt!
Tack alla,
ingen nämnd ingen glömd 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gugge

Tack själv kusin! Vi hade toppenskoj, och var jättenöjda med din/vår dag! Jättekul att träffa släkten o alla andra var det också! Kram!

Svar: Tack kära du och tack för att ni kom
Ulrika Engfors Holmbom

2014-06-15 @ 08:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0