Nyårslöfen juli 2014

Nyårslöften juli 2014
Mina små delmål fortsätter.
  1. Yoga varje dag Känner att det ibland kommer yogaövningar naturligt och då gör jag den jag känner för, dock inte varje dag.
  2. Välja mina krig Sommaren har inga krig, eller hur! Backade ur ett som jag såg komma. Lovely!
  3. Verdic Art Jajamän, tre tavlor är färdiga.
  4. En kul sak att längta till varje månad Att jobba på sommaren och ta vara på densamma är härligt. Det är lätt att kliva upp och det är lätt att ta vara på sommaren.
  5. Hemligt mål rätt nöjd, medveten.
  6. Vara glad och spela golf det enda jag liksom håller på med,love it! På 22 dagar hade jag spelat 16 rundor.
  7. Månadens biler från jobblunch i stan och från golfbanan........
 
Min dotter, J och hund på golfbanan,
en varm sommardag
och min man dök upp efter nio hål
lycka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0