Västerås

Hemma är alltid hemma 
och så länge min far bor där
kommer jag att besöka min hemstad.
Faktum är att jag kommer nog att fortsätta att besöka Västerås,
även om min far bestämt sig för att flytta.
Då får jag hälsa på honom på annan ort.
 
Vi passade på att åka ner den 28 dec. 
Vi har hunnit med att umgås,
sett på serier,
motionerat,
ätit gott och 
shoppat både golfkläder och
på IKEA.
 
På promenaden är det mäktigt att hitta denna runsten 
i ett industriområde !
Fränt va!
 
 
 
Min far i det nya stugköket.
 
 
Elva äppelträd på en liten yta,
många äpplen blir det!
 
 
 Här promenerar vi ner på stan via Djäkneberget
 
 
Här är en riktig Västeråsbild enligt mig.
Svartån och Stadtshuset i bakgrunden
med en cykel i cykelstaden Västerås.
 
 
Tack snälle far och V för att vi fick komma och besöka er. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0