Nyårslöften för 2014

Nyårslöften januari 2014
Mina små delmål fortsätter detta år.
Det som är nytt i år är att jag kommer att ha ett hemligt mål.Ett mål som jag kommenterar men som du inte får veta vad det är.
  1. Yoga varje dag att bara göra fyra solhälsningar är helt ok. Detta för att se om jag blir bättre i kroppens leder och psoriasisen.
  2. Välja mina krig lär mig att hålla käften och andas mer i fyrkant!
  3. Verdic Art ta mig tid att måla minst en gång i månaden. Kanske en venissage......
  4. En kul sak att längta till varje månad 2014 ska vara rolighetsåret!
  5. Hemligt?
  6. Några gamla från 2013  vara glad och utveckla golfen.
  7. Månaden bild, kommer att ta med ett moment från den gångna månaden som är fin, betyder något, kul, fläng...............
TADA! Nya delmål att jobba mot och som kan få min vardag att funka
 
Från julen kommer denna bild.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela Holmbom

Jag har nog listat ut vad som döljer sig bakom punkt 5.Nåt som
du hoppas få uppleva två gånger under 2014. :-)

Svar: Avslöjare där! Men längtar både till juni och oktober ;)
Ulrika Engfors Holmbom

2014-01-05 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0