Helgen som var

Fredagsfika gav mig årets första SEMLA
 
Home alone with the dog,
vad gör man då en hel helg?
 
Först köper jag en skarvsladd och present.
Sen kastar jag på återvinningen och 
går en kall promenad med hunden.
Sen kryper jag ner i sängen med Petter och 
"Ingen jävla semester" på svtplay.
Äntligen kan jag se hela programmet,
även om jag sista stunden fick ha datorn på diskbänken,
för att jag måste ju göra mat!
 
 
Min kära dotter som nu ska byta jobb,
kom förbi på en veg-middag.
 
 
Vidare sen hem till henne för att se på film
"Gravity"
En lång film utan syre,
kan jag väl sammanfatta.
 
Dotra fick också en present,
en ljuslykta.
Innan hem och sova 8,5 timmar.
Pluggning, lunch och yoga.
Innan hundpromenad och sen vidare till Domsjö.
SEN var arbetsledare Ullis i full gång att organisera en utflyttning.
Vidare till inflyttningsstället för ny organisation
med thaimiddag.
Vidare hem och 
bakade knäckebröd och målade tavlor
 
 
 
 
Sen sov jag nio timmar.
 
Lugn morgon
Sen hämtade mor
Åt lunch och fikade.
Hälsade på moster.
Skjutsade hem mor.
Gick ut med hund.
Tog hand om mig med inpackning 
i både hår och ansikte.
Min man kom hem.
Middag.
Tavelköpare kom och inspekterade.
Tv och hundpromenad
 
Vilken helg!
Hunnit träffa många och sovit i massor!
Love it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0