Dan före dan

Var det inte nyss dan före dopparedagen?
Nu är det dagen EFTER den sista dagen på året!
Hur fort går det EGENTLIGEN?
 
Decibell och jag funderar,
Vi funderade när vi blev lämnade i skogen
Bara tystnaden hördes och
våra tankar.
Tankar på framtiden
men framför allt för att vi skulle få uppleva en vit
dopparedag.
Vi var på rätt plats för den vita julen.
 
 
 Ser du berget i slutet av vägen.
Ljuset var magiskt och skogen och dagen och sällskapet och............
 
 
 
 
 Efter denna färd blev det Verdic Artmålning i flera timmar,
det är också magi.
Sen kom grannen, dottern och svärsonen.
Då var vi hela familjen samlad för
jag, min man och son åsså Decibell
var ju redan på plats i Vinterlandet.
Roligt var det att dottern hade spelat ett sååå roligt spel,
och det var så kul att jag kunde plocka fram det ur skåpet.
Så det blev sen sällskapsspel mellan inspelad Uppesittarkväll.
Julmagi med de nära kära och sällskapsspel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0