Minimello

 
Idag var de och riggade för minimello i morgon. 
-Men vad synd att det inte är idag, sade jag.
Då tittade han som riggade på mig och sade:
- Jag är ju här!
Log generat.
- Du får komma i morgon, fortsatte han.
- Men jag jobbar inte då och vill ju inte komma till jobbet en lördag!
- Hmmm, du är en sån.........fortsatte han
Inför varje gång de åker runt i landet med Minimello, 
så undrar han om det ska komma några barn.
Men i regel så är det 400-500 som kommer.
Så vi såg senariot framför oss,
barnen i kö över bron i Trekanten Arken och
föräldrarna på sidan med OS i öronen.
 
Ser du att det står Lärcentrum ovan skyltarna............snyggt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0