Genrep

Jaha, då var vi här igen, 
jag och dottern.
Genrep på Mello i snöstorm.
Kanske det inte var snöstorm sist, 
men resten stämmer.
Såååååååååå trevligt att umgås med bästa dottern!
Tack gumman för julklappen!
Och tack för lånet av boan!
Den var fin och fick mig att förstå 
att svan ska jag inte bli i nästa liv,
usch, vad jag ruggade
hela kvällen
 
 
Alltså gud va duktig generation ordning är på att ta selfies.
Sååå avundfrisk när de klarar det på första försöket!
 
Det är så kul med genrepet,
för de testar,
gör fel,
provar,
förklarar
ändra,
och testar igen 
åsså inga ballonger som skymmer sikten.
 
Programledarna.
Jag tycker att Anders är rolig,
jag tycker att han är trygg i sin roll.
Nour såg lite less ut,
eller tagen av all kritik.
 
 
Discokulan här i Lyan innehåller en grupp Alcazar
 
 
Här kommer de ut och ger järnet
 
 
Hårdrocksvägg
 
 
Säga vad man vill om LInda B,
hon ser ut att ha såååå kul
och jag gillar hennes energi och sång och ........
 
 
Vacker blå ballad av en..........tjej,
alltså hade hon spelat med i "Hur många lingon"?
 
 
I alla fall,
hon fick alla att använda mobilerna
eller mobilljus,
som ersatt tändare,
do you remember?
 
 
Mäktigt var det och 
här ser ni att vi satt på parkett,
bredvid mixerbord, ljud och
de som hade koll,
dvs journalisterna
 
 
Detta är det nionde bidraget........
 
 
Och sämst var andra mellanakten,
en gubbe på + 60 som sjöng gammschlager
med nyckelharpa och fiol.
Pinsamt Tomas Ledin,
fast jag var nog den enda i Lyan som tyckte det.
Och det känns så konstigt 
för jag har ju ÄLSKAT hans musik,
men nu är det bra.
Och när han gjorde hoppsasteg i sidled över scen,
alltså jag har jobbat i hemtjänsten och 
var mest rädd att han skulle glida höften ur led,
slå av lårbenet......
fick titta bort.....
 
Men annars en summering:
Stort jippi,
stor cirkus och
big business
men glammigt och kul
fniss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0