Födelsehoroskop

En bekant till mig såg mina psoriasisutslag på fötterna.
Hon svarade att hon kunde ställa rätt horoskop på mig
för att se om DET hjälpte.
Sagt och gjort.
Men såååå deprimerande.
 
Jag har inga tecken av eld,
ett i luft,
sex tecken i jord och
sju i vatten.
Om man generaliserar kan man säga
att en person med lite eld
kan ha svårt att vara originell,
sticka ut från mängden eller
förverkliga sina egna drömmar.
 
Frånvaro av eld kan leda till att man tar in andras eld och
går igång på någon annans livsmission och mening med livet.
Det finns en risk att man till sist lever någon annans liv och
glömmer bort sitt eget.
JAHA....
Samma sak med lite eller frånvaro av luft.
Man kan ha svårt att veta vad som är min sanning,
vad som är rätt och sant för mig.
Man kan ha lätt att ta in nån annans tankar och
ideer och tro att det är ens egna.
 
Du har ju mycket jord och risken med det är att man fastnar i det materiella, har svårt att göra förändringar, livet blir trögt eller tungt.
NÄHÄ
 
Mycket vatten kan skapa ett överflöd av känslor som skenar iväg. Det kan bli fullt drama och gränslöst.
Det är därför jag är så gråtmild just nu....
 
Det gulligaste kommer här:
Är du säker på att du gett mig rätt födelsedata? Låter inte som Ullis det här...
Men oja,
det är jag!
 
Kanske byta jobb mot något som inte är så analytiskt.
Och tänk jag som vill sitta i kassan på ICA just nu !
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0