Avslut

Tror att jag redan i januari bestämde mig för att kliva av ledarcykeln
I torsdags sade jag:
Hejdå ledarcykeln!
 
Det är konstigt, 
för efter det att jag hade bestämt mig, 
dök massor med argument upp för att det var rätt beslut.
Men ändå när jag satt där på sista passet
var det vemodigt,
lite tomt och
samtidigt så himla skönt!
 
När deltagarna sen skulle lämna lokalen kom en man fram till mig:
- Du är så bra på att peppa och du sprider sådan glädje.
Du är så bra som ledare.
Efter kom en dam:
- Jag håller med föregående!
 
Det värmer i mitt ledarhjärta och
jag kan ha en bild av denna energi
när jag gör ett nytt pass inför våren 2014.
 
Men nu säger jag
Hej deltagarcykel!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0