Nyårscheck 3 2014

Nyårslöften mars 2014
Mina små delmål fortsätter.
  1. Yoga varje dag Det går bättre nu när jag yogar de dagar jag INTE tränar annat. Och sen kan jag ju yinyoga när jag pluggar. För då sitter jag i regel på golvet och hänger över bolstret när jag läser. Perfa!
  2. Välja mina krig Funkar skitbra! Och oj vad det är lugnt!
  3. Verdic Art Oj, vad jag målar och jag har sådan inspiration och jag är så nöjd. Lycka!
  4. En kul sak att längta till varje månad Mars inleddes med slalom i Solberg med Högbergs. Alltid lika trevligt. Har också provat snöskor. Magiskt att kunna gå i skogen på vintern. Mest förvånad var nog Decibell, när jag kunde gå med henne på skaren i skogen. Sen tror jag att jag också längtat efter att bara vara själv och reflektera. Åsså målat <3
  5. Hemligt mål nu jäklar är jag motiverad! 
  6. Vara glad och spela golf jag är glad eller i alla fall "glad-nöjd-inombords". Golf blir det inte, men jag är nu motiverad i gymmet för att kunna ORKA spela i sommar. Nu kör vi!
  7. Månaden bild blir en symbol för roligaste historien denna månad. Be mig berätta den när vi ses. Den är sååå makabert rolig och jag skrattar bara jag ser denna tavla. 
 
  1.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0