Spin Of Hope

En gång om året spinner vi hem pengar till Barncancerfondens,
Spin Of Hope,
på Friskis o Svettis.
Det är inte bara här i Örsköldsvik,
utan på typ 100 andra ställen i landet.
Ett trevligt, nyttigt projekt,
som i fjol samlade ihop typ 3 miljoner kronor.
 
Här är jag på väg till eventet som var fförra helgen,
den 29 mars. 
Det gäller att komma ihåg låtarna och det gäller att orka
två pass som är cirka 50 minuter långa. 
Jag var skeptisk,
men det andra passet gick lättare än det första.
Sen fick jag dock ont i höten på kvällen,
stretchade för dåligt
och blev supertrött,
så jag lämnade våra gäster 
i ödet på min man och 
stöp i säng kl 22:22. 
 
Välgörande både för mig och
barncancerfonden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0