Våga Vägra Väst del 2

Jag har hittat ett alternativ till hundtricket.
Det är lysreflexen.
 
Den senaste veckan i mörker har jag blivit stoppad många gånger,
på grund av dessa magiska ljus.
En kvinna såg mig på hundra meters avstånd och 
var tvungen att fråga VAD det var som lyste så bra och
VAR jag köpt dem?
Jag tittade i det nya skyltfönstret på Torggatan här om morgonen och
ryckte till när en man petade på min arm,
liksom bakifrån.
Jag vände mig skvätten om
men han hade bara ögonen för reflexen.
Och han ställde samma frågor VAD och VAR!
 
Jag älskar dem
och jag vågar vägra väst ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja men det där verkar ju vara en alldeles förträfflig liten sak!
Såååååå här kommer frågan igen: VAD & VAR?

Svar: Ledlampa köpt på Clas Ohlsson för 99 kr/st. En billig livförsäkring och den KAN blinka också ;) Kolla in
http://www.clasohlson.com/se/LED-lampa-för-arm-Asaklitt/31-5068
Ulrika Engfors Holmbom

2013-11-22 @ 07:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0