Venissage

I morse när jag gick till jobbet 
såg jag de stora skyltarna som stått utanför museét.
Mattias Klums bilder i museé-parken.
Mäktigt! 
Tänkte att jag skulle tipsa min man till måndagsaktivitet,
men glömde bort.
Mitt på dagen får jag ett sms från min man:
"Ska vi gå på museet i kväll" 
Jag fnissade och sade givetvis JA!
 
Så off we go,
med tre hundar.
Vi njöt av bilderna,
vi njöt av att vara ute,
vi njöt av att vara kulturella och
hundarna njöt av en stilla promenad.
 
Läs mer om utställningen på:
 
http://www.ornskoldsvik.se/upplevaochgora/ornskoldsviksmuseumochkonsthall/aktuelltinommuseet/aktuelltmuseet/mattiasklumtebaranstestamentesanningensogonblick.5.75ce11f513eb0fa663a49a.html
 
Mattias Klum Tebarans testamente - sanningens ögonblick
 
Lilla lånehunden var helt slut när vi kom hem på gården.
 
 
Och vi fick ju se min favvoblomma också..... lycka........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0