Boktips

Har precis läst ut boken om Zlatan.
 
 
Ibland kommer saker till en när man behöver.
Just nu blev det rätt jobbigt,
när en hel del känns igen.
 
Kan säga att jag just nu känner mig som när Zlatan spelade i Barcelona.
 
Många tycker att det är en skrytbok.
För mig är det som om att ha haft en möjlighet,
att följa i hans fotspår,
gå i hans mockasiner och
förstå varför han gör som han gör.
Ditt ursprung är svårt att sudda ut och
när du minst anar det så poppar beteenden från förr upp,
som du förstår men inte omgivningen..........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Den har jag tänk att läsa länge men inte kommit till "skott":-) Puss fina du ha en trevlig helg. Snygga bilder från Frankrike. Skoj att träffa dig i går./Gun

Svar: Härliga bilder blev det, tack! Synd att vi inte kunde ses längre, HELST när jag ville låna pengar av dig! Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2013-05-03 @ 08:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0