Söndag den 24e

Vaknade halv sju på söndagsmorgonen.
Inte ledsen men jag hade ju sovit åtta timmar.
Grejade med allt möjligt och 
sen gick jag till barnens kusin med skidor.
Vi gick Järvedsturen.
En lagom promenad på en timme i vårvintern. 
Lowe och Decibell snusade i spåren.
 
 
Vintervik
 
 
Jag hann hem och lägga mig på bolstret.
Härligt att sträcka sig.
 
 
Men jag saknar yogamattan
 
 
Hann vila en kvart.
Sen ut igen för att möta sonen.
Medan jag väntade på hunden 
som var förvånad över att vi skulle ut igen
tog jag kort på spår. 
 
 
 
Efter lunch blev det att njuta av solen.
Decibell njöt mest av en lillhusses famn.
 
 
 
Hann sen med en träff med Puttoms damsektion.
Vi träffades i Moliden.
Där ordförande hade gjort en god soppa med paj till efterrätt.
Vi hann också planera.
 
Jag är så tacksam över ännu en härlig helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0