Golfuppladdning

Snön ligger vit på taken.
Men ändå vaknar golfsuget till liv
Ett sätt att förbereda sig är att teoretiskt minnas och längta.
Tack snälla för Golftidningens roliga, intressanta tips,
annars skulle jag inte överleva vintern utan golf.
 
Och jag är glad att jag förbereder mig med yoga!
 
 
Och denna artikel var bra.
Hoppas nästa gång att de vänder på steken
och berättar om kvinnor som ger sina män råd.
 
Nu ska jag överdriva, generalisera...........
 
Ja just det, det går ju inte för kvinnor ger inte sina män råd,
dels för att vi vet att de kommer att ifrågasätta och 
dels för att de inte lyssnar,
för de är ju experterna.
 
 
 
 
 
Det är ju bra att längta också......
alltså efter golf 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0