Minigolfresa

Åtta damer från Puttoms golfklubb
lånade bussen och tog oss till Norrmjöles golfklubb för att umgås och 
ha trevlighet.
Vi började med lite skumpa med svenska jordgubbar.
Flaskan är en magnum som jag vann i fjol och
aldrig riktigt vetat när den skulle drickas.
Nu var det ju helt rätt tillfälle.

 
Här är några av damerna,
Margit, Gunnel, Suss, Marie och Åsa
 
 
Här är några damer på väg in efter en 18-hålsrunda och
klockan är cirka 19.
Härlig kväll!
 
'
Och vi grillade,
eller Marie och Åsa grillade.
 
 
Decibell njöt.
 
 
Suss på väg till duschen.
 
 
Kvällen är fin
 


Vi åt och drack gott

 
Och vi lekte,
ganska kul både med galgen och 
med borre
 
 
Här är klockan 00:00 och
mina kära golfvänner firade mig med sång och present.
Fick en markeringsknapp med tummen upp. 
Tack! 
 
 
 
Efter festen skulle vi spela lite golf.
Det är väldigt ologiskt att spela golf kl 03:00 på morgonen,
bara för att solen lyser. 
Men spela golf och spela golf...........
Dagen efter hann vi i alla fall med ännu en solrunda,
trött men lycklig att få spela golf på min födelsedag med vänner. 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0