Solbergshelg

Fördelen med att åka dit är att umgås med alla trevliga släktingar och vänner,
att få ta del av naturen, vintern och tystnaden.
Åsså är det där tråkiga med skoteråkning. 
Alltså det ÄR överreklammerat i min värld!
 
 
Jag tycker att det är roligt att sitta i pulkan.
För här kan jag ju i alla fall se en del.
Och förstår du nu att jag tycker jag ser bra här,
förstå då hur LITE jag ser när jag sitter på skotern!
 
Livet är lite tufft därinne........
 
 
ÅSSÅ är det trångt,
men det är härligt med en löptik, en kär hanhund och 
en sovande gullig gosse på 10 månader.
 
 
I alla fall var en massa söta smågubbar med denna gång,
de är mellan 10 månader och och fem år. 
Full fart är väl en underdrift.
 
Lördagen bjöd på minus fem grader och lätt snöfall.
Helt ok efter en veckan med minus 25.
 
 
 
En liten snöängel görs....
 
 
Visst blev den fin!
 
 
Till lunch blev det idag raggmunkar och fläsk.
Magiskt gott!
 
 
Söndagen bjöd på sol men mer kyla
och tunnbrödrullar..
 
Magiskt vackert!
 
 
Här sitter min prinsessa!
 
 
Sverige är vackert,
men vad är det för fel på Thailand och plus 40!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0