Förra lördagen

Hemma ensam.
Bloggar i sängen.
Sen panik frukost.
Fort ut med hund.
Packa.
Marie hämtar mig.
Jag får låna hennes bil till mor.
Städning, lunch och byte av gardiner 
Hämta Marie.
Promenad i KYLA,
alltså en kort.
Fika.
Det ringer på dörren.
Där står Jon,
en kamrat till sonen.
Han har julklappar med sig till mig och min man.
Åhhhhhhh, blir lite rörd.
 
 
Skjutsar Marie på hockey.
Jag tittar på Agnes i "De kallar oss artister"
Åhhhhh, har gillat Agnes sen audition i Idol
 
Förbereder middag.
VÄLDIG enkel för mina två tjejkompisar.
Det smetanaförrätt som är både gott och kul.
Lax som varmrätt, nytt recept och
sen ugli i ny förrätt.
 
 
Marie hade fått en flaska vin.
Lite blaskig men helt ok till laxen.
 
 
Så trevligt att bara sitta och tjejsurra utan tv och .....män......fniss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Puss och tack

Svar: Tack själv. Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2013-01-20 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0